viernes, 25 de noviembre de 2011

UNIFORMES. A favor o en contra?

Uniformes, es poden vore a escoles, treballs i dictadures. Afavoreix l'uniforme? Fa que siguem més amics? Ens fa millors persones? Jo pense que no, solament trobe argunments en contra d'anar tots iguals. I si jo vull portar el mueu propi estil?
L'uniforme es impossat sense tindre en compter l'opinió dels que tenen que portar-ho. Si ara decideixen impossar uniforme al meu institut, no em queda altra opció que possarmelo encara que no vuiga.
Jo no estic a favor de l'uniforme escolar, tal vegada alguns beneficis siguen identificar-nos entre una escola i altra, però, i si per exemple jo no vull que la gent sàpiga que estudie al Figueras? O també, no tindre que preocupar-me de que em posse.
No anem a ser millors o més importants per portar uniform i a més és una falta de llibertat d'expressió.
Uniform procedeix de:
UNI: Del llatí, un, tots iguals
FORM: De forma. 
Tots de la mateixa forma.
No vull anar com tots, no vull formar part d'un mateix exèrcit o ramat, per aixó dic NO a l'uniforme.

1 comentario: